Sunday, March 25, 2012

AIZ MASTERPIECE..........


PEMBUKA PORTAL MASA ABADI?!


 Assalamualaikum w.b.t
Ia di copy paste...

wafaq kat atas tu seolah2 diagram multi-dimensi
semua titik tolak pada pin point pada tengah2 dan sejajaran garisan vertical.
seolah2 ada mapping guide dlm wafaq ni.
jika ia di ambil dari pengkalan kempas, maka, beberapa degree bumi mengikut unjuran wafaq, maka pasti di temui perkara sama dan pin point itu mungkin titik tengah bumi.
barangkali ia guide untuk shambala, agartha atau bangsa aryan yg di cari2 oleh hitler
atau tempat land of promise sebagaimana di cari knight of templar
dan heave bagi pengikut HOPI
dan jika di letak vinturian men yg di lukis oleh da vinci, maka kita dpti ia sejajar dgn diagram di atas.
Ya, diagram di atas ada makna dan sy baru bongkarkan pada anda.
siapa nak, sila lah amik copy di mana2. sbbb mgkn sy akan delete ia balik sbb spy2 dan agent2 akan mengutip hal ini kerana mereka mencari misi yg sama juga
atau lebih teruk, hentikan segala pencarian dan teruskan dunia yg di gelar new world ini sebelum ia masuk ke satu world lain di gelar end of time 2012

blue print end of time juga terdapat pd diagram ini bagi yg dapat de-code nya.
multi-dimensi diagram ini mampu membuka star gate yg menjadi pengkalan pada diri dan dunia di mana terkandung dlm surah asr, tntg manusia yg kerugian kerana di kawal masa.
jadi, diagram stargate ini mampu membuka chakra ulung pada titik hati yakni yg berada di tengah2 andai di letakkan vitrurian man hasil nukilan da vinci di situ dlm kotak 4 segi. arah bulan dua yg menbentuk love itu adalah arah paksi magnetism yg buleh di isyaratkan dengan tangan kerana dari tangan mampu di keluarkan aura elektromagentic atau di gelar weak force.
dgn alas yg kukuh pada layline yg betul, maka pintu stargate boleh di buka dan end of time dpt di triggerkan yg mana mampu membawa zaman mahdi lebih cepat dari sepatutnya yg mana mahdi di dapati berehat di alam lahut setelah tiada isyarat yg di hantar padanya supaya turun ke bumi untuk selesaikan tugasnya.


dengan menghantar isyarat ini, mahdi boleh menjelma sebagai seorang muda dan menunggu untuk membaiah di kota mekah dan duduk letakkan sama seperti diagram di atas yg mana empat segi adalah kaabah dan key point pada sebelah atas adalah tempat munculnya.

kemuncullannya mampu menghasilkan cahaya serba terang yg mengejutkan seluruh jemaah haji yg mana beramai2 mengatakan itu adalah mahdi. tapi beliau tidak tahu dirinya mahdi kerana apa yg di dapat adalah isyarat dari stargate dari leyline yg di triggerkan oleh org bumi. maka tika itu misi akan di beritahu dan dengan izin tuhan mahdi dapat musnahkan segala kejahatan mengikut aturan dan anjuran blue print yg membolehkan dunia tnpa sempadan dan masa abadi dapat di cipta.

jika cukup 313 yg mampu membuka stargate mengikut acuan sepatutnya, maka isyarat keras dpt di salurkan ke alam lahut di mana roh mahdi sedang berehat sakan menunggu isyarat yg di janjikan pada alastubirabbikum.
bila stargate dan ajuran koordinate bumi dpt membuka shambala atau agartha maka dapat lah dunia di kembalikan kepada asalnya yakni dunia tnpa sempadan dan tiada masa yang biasa di kira.
maka, skala kiraan masa di kira sebagai 1 malam
dan terdapat 40 skala kiraan yg mana ia di ibaratkan millenium oleh para manusia pada zaman kini.
umur manusia mulai panjang dan proses pengembaraan ke luar bumi boleh di lakukan maka tercipta satu era di namai era keemasan zaman insan.
tapi bahananya, tika bumi di bersihkan oleh proses stargate dan multi-dimensi oleh 313 yg berjaya decode diagram di atas, maka ramai yg mati kerana jasad dan rohnya terpisah akibat wormhole yg berlaku pada tiap titik energy magnitism manusia yg menghasilkan daya weak force yg mana, siapa yg dpt survive maka mereka mempunyai 40 kuasa yg berlainan.
tika itu dunia di ibaratkan superman dan super heroes. sebarang niat jahat pasti di cantas terus kerana di antara satu sama lain tiada rahsia lagi.


jadi, untuk itu, decode lah wafaq di atas dan selesaikan kunci yang terkandung pada diagram di atas dengan kajian yg di anggap rahsia oleh para mason dan sufi.
cantumkan dan pasti kita mendapati satu kunci kuasa terhebat yg mana dapat di satukan melalui portal stargate pada diri sendiri lantas memberi isyarat kepada roh mahdi untuk zahir di muka bumi dan membolehkan isa anak maryam turun ke bumi dengan keaddan yang di mahunya yakni leyline di kota putih syria.



maka, berakhir di sini saja kegilaan saya dan insyallah saya akan delete post2 ini kerana ia amat berharga dan bahaya jika jatuh pada tangan yg salah.
tp jika ia di buat oleh ssesiapa pun, kronologi plan yg telah di rancang sejak adam a.s pasti akan berlaku dan terus berlaku.

bagi yg pernah dgr frasa ni, sy perkenalkan kepada anda:-

MOHOR NAGAAAAA~
cop mohor kepada apa pun, yg di takuti jin dan haiwan serta alam jika anda dpt decodenya. tp yg penting, buka pinpoint dan jadi 313 key holder untuk sampaikan isyarat kepada kemahdian di alam atas supaya dpt di zahirkan dengan segera.
segala code yg terhasil bukan 313 yg dpt tp di sampaikan melalui isyarat atau getaran agar kemahdian dpt di zahirkan dan MOHOR NAGA ini dpt di gunakan sepenuhnya untuk membuka new period of time called end of the time = keabadian = 1 malam 40 fasa, golden age of humankind 



Ini saje yang boleh di khabarkan. Nak sambung lagi, kena decode diagram dgn sgala ilmu yg kita ada. Gabungkan tntg konspirasi teori, sufi, ketuhanan, diagrama2 yg anda ketahui.

Cntumkan dan mungkin ada yang mampu di bongkarkan.
Apa yg penting. Ia menuju zaman kemahdian dan pengakiiran new world.

Takat ni je yg sy tau. Maaflah. Tugas seterusnya diserahkan pada 313 key holder yg mempunyai kekuatan kepercayaan yg kuat dan bijaksana. Mereka bertaburan di semerata dunia. Adakah ia anda?


maaflah ayat saya berbelit2 sikit. Hope akan ada org boleh describe dlm bahasa paling mudah. tq

sy share apa yg sy dpt, so demi kebangkitan islam yg di janjikan, maka sy share kepada rakan2 sekalian, dengan harapan, ianya benar dan di shahihkan. Sebab tu sy harap akan ada org decode perkara ni dan merealisasikan believe melalui apa yg telah di decodekan. insyallah

p/s: 

Apa yg saya dapat ini adalah gambaran kasar. Saya pun masih tidak dapat decode secara mendalam sebab lack of knowledge saya. Di harap, akan adalah orang yang benar2 dapat decodenya nanti. Amin Ya Rabbal Alamin


sekian saja. wassalam

:D

--------

Nukilan : http://nusanaga.blogspot.com/ ,sekali lagi? Aiz YOUR MARVELOUS.......!!!

No comments:

Post a Comment